Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Συναισθηματικά φορτισμένος ο Νίκος Αναστασιάδης πριν την αναχώρηση για ΝΥ


Με ακμαιότατο ηθικό αναχώρησε σήμερα ο Πρόεδρος, Νίκος Αναστασιάδης, για... τη Νέα Υόρκη όπου θα υποβληθεί σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση της μιτροειδούς βαλβίδας. Η σκέψη μου είναι στο λαό, είπε μεταξύ άλλων στους δημοσιογράφους.



Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Αντρη Αναστασιάδη, αναχώρησε στις 7.30μμ για τη Νέα Υόρκη, όπου θα υποβληθεί στην επέμβαση. Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας συνοδεύουν, επίσης, οι θεράποντες ιατροί του. Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, στο αεροδρόμιο Λάρνακας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ερωτηθείς πώς αισθάνεται είπε «ηθικόν ακμαιότατο». Πρόσθεσε ότι «θέλω να εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου σε όλες και όλους που με πολλούς και διάφορους τρόπους έχουν εκφράσει ευχές για σύντομη ανάρρωση.



"Τη Δευτέρα εισάγομαι στη συγκεκριμένη κλινική και ευελπιστώ την Τρίτη να περάσω από μια διορθωτική επέμβαση, έτσι ώστε το συντομότερο να βρίσκομαι πίσω στην Κύπρο μας. Η σκέψη μου θα είναι σε όλο το λαό, στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, στην πατρίδα μας που έχει ανάγκη από μια νέα αρχή. Θέλω να πιστεύω ότι τις μέρες της ανάρρωσης θα μου δοθεί η ευκαιρία να αναθεωρήσω πολλά από τα μέχρι σήμερα, έτσι ώστε με μια δυνατή καρδιά και με ανάλογα δυνατή και συγκροτημένη τη σκέψη μου, να μπούμε σε μια νέα δυναμική πορεία προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που ο λαός μας αντιμετωπίζει", δήλωσε ο Πρόεδρος.








from tromaktiko http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/hyMBI/~3/Y_lyIoAziFI/blog-post_3999.html

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου